Alguna cosa o algu mos està assolant nostres terres. ¿Seran els governants, que no saben defendre a la Comunitat Valenciana?
En l'any que acabem de deixar hem segut la Comunitat Autonoma que mes abando de terres agraries ha tingut.
En estos moments tenim abandonades 780.000 hectarees, o lo que es lo mateix 780.000 camps de futbol aproximadament que podrien estar donant treball a moltissimes persones, sense parlar de la riquea que podria aportar a nostres terres i la netea de les mateixes, ya que si no se treballa la terra. L'herba creix i les alimanyes proliferen, per eixemple rates, mosquits, panderoles, serpes, etc. Abanda dels possibles incendis que poden afectar estos cultius per no estar nets.
Des de Renovacio Politica estem lluitant dia a dia per a que aço no passe, estem preparant decalecs per a una millor administracio dels camps, una millor administracio dels productes cultivats.
Renovacio Politica se prepara per a la lluita en l'Unio Europea per a defendre nostra horta i defendre-la com unica en Espanya, ya que segles i segles de tradicio mos avalen.
Pero sense l'ajuda de nostre poble no podem, tots tenim que remar en la mateixa direccio recolzar-mos uns en atres i creure que es possible que nostra horta torne a ser lo que era abans.
En Renovacio Politica sabem que l'horta va a ser lo mes important en un futur, a on cada volta se consume mes aliments, en menys recursos alimenticis i damunt moltes terres agraries s'estan aprofitant per al biocombustible, deixant d'usar dit terreny per al consum huma.
Renovacio Politica tenim clar que l'horta es el passat i es nostre futur, en aixo donarém de menjar a nostres families i recolzarém nostre migambient en els biocombustibles.
Tambe des de Renovacio Politica creem en una modernisacio i aprofitament de nostres recursos, aixina com el reaprofitament de l'energia.
Per ultim Renovacio Politica creu en els drets de l'agricultor, respecte al distribuïdor. Creem i sabem que els preus que se les paga a l'agricultor pel seu producte, son quant menys irrisoris i deuria ser mes acort en els preus.
Mosatros proponem una revisio escrupulosa del producte que ix del camp, fins que aplega a nostra ma, per a que el preu siga totalment just per a tots els sectors i no hagen increments com se donen a voltes d'un 400%.
El nostre camp, la nostra horta, el nostre futur |
Algo o alguien nos está asolando nuestras tierras. ¿Serán los gobernantes, que no saben defender a la Comunidad Valenciana?
En el año que acabamos de dejar hemos sido la Comunidad Autónoma que más abandono de tierras agrarias ha tenido.
En estos momentos tenemos abandonadas 780.000 hectáreas, o lo que es lo mismo 780.000 campos de fútbol aproximadamente que podrían estar dando trabajo a muchísimas personas, sin hablar de la riqueza que podría aportar a nuestras tierras y la limpieza de las mismas, ya que si no se trabaja la tierra. La hierba crece y las alimañanas proliferan, por ejemplo ratas, mosquitos, cucarachas, serpientes, etc.. Aparte de los posibles incendios que pueden afectar estos cultivos por no estar limpios.
Desde Renovacio Politica estamos luchando dia a dia para que esto no pase, estamos preparando decálogos para una mejor administración de los campos, una mejor administración de los productos cultivados.
Renovacio Politica se prepara para la lucha en la Unión Europea para defender nuestra huerta y defenderla como única en España, ya que siglos y siglos de tradición nos avalan.
Pero sin la ayuda de nuestro pueblo no podemos, todos tenemos que remar en la misma dirección apoyarnos unos en otros y creer que es posible que nuestra huerta vuelva a ser lo que era antes.
En Renovacio Politica sabemos que la huerta va a ser lo más importante en un futuro, donde cada vez se consume más alimentos, con menos recursos alimenticios y encima muchas tierras agrarias se están aprovechando para el biocombustible, dejando de usar dicho terreno para el consumo humano.
Renovacio Politica tenemos claro que la huerta es el pasado y es nuestro futuro, con ello daremos de comer a nuestras familias y apoyaremos nuestro medioambiente con los biocombustibles.
También desde Renovacio Politica creemos en una modernización y aprovechamiento de nuestros recursos, así como el reaprovechamiento de la energía.
Por último Renovacio Politica cree en los derechos del agricultor, respecto al distribuidor. Creemos y sabemos que los precios que se le paga al agricultor por su producto, son cuanto menos irrisorios y deberían ser más acordes con los precios.
Nosotros proponemos una revisión escrupulosa del producto que sale del campo, hasta que llega a nuestra mano, para que el precio sea totalmente justo para todos los sectores y no haya incrementos como se dan a veces de un 400%.
Nuestro campo, nuestra huerta, nuestro futuro |
No hay comentarios:
Publicar un comentario