domingo, 6 de julio de 2014

Deixem-nos en pau a la Comunitat Valenciana / Dejadnos en paz a la Comunidad Valenciana

El dijous passat dia 3 de juliol, mos “enterarem” de les continues pressions que rep la nostra ciutat, Valencia, per part d'algunes alcaldies catalanes i catalanistes, i algunes atres postures catalanistes varies, en respecte al tancament de RTVV.

Des de Renovacio Politica volem deixar pales i molt clar, lo que exponem a continuacio:

Primer.- Al Partit Popular de la Comunitat Valenciana (PPCV), dir-los que no es pot actuar de tan mala fe com ho estan fent, ya que les cartes a les que fem mencio, les estan rebent des del tancament de RTVV i no ho han comunicat, pero ara com els interessa, segurament per qüestions electorals, les fan publiques traent-les a la llum, per a que tota l'opinio publica pense que defenen l'identitat valenciana a capa i espasa, encara que tots sabem que NO es aixina, puix ahi està la seua trayectoria, sent esta actitut com a minim, recriminatoria.

Segon.- A les alcaldies catalanes i catalanistes, als partits catalanistes i pancatalanistes, i a tots els postulats afins, els volem dir que; VALENCIA ES VALENCIA I EN ELLA ES PARLA UNA LLENGUA DOLÇA I MILENARIA NOMENADA, VALENCIÀ... no un dialecte de l'occita com es el catala i que com a llengua te a soles quatre dies, i serien discutibles.

Vostes, senyors, que defeneu els postulats catalanistes i pancatalanistes, heu de tindre molt clar que Catalunya MAI fon Regne, que la llengua de laboratori que parlen MAI ha tingut un Sigle d'Or com si que ho tingue la LLENGUA VALENCIANA en el Sigle XV, i que l'unitat territorial que fruixen en estos moments, historicament es des de fa NO RES. Ademes, MAI haveu tingut una cultura propia, per aixo heu d'agarrar la Cultura, l'Historia, les Arraïls i tot lo que de bo tenen les Comunitats Autonomes del seu voltant.

¿Qué seria de Catalunya si no li hagueren furtat al Regne de Valencia tota la seua Cultura i Arraïls?

Mes els caldria intentar construir-se un present per a dins d'uns anys poder tindre un passat.


DEIXEM-NOS EN PAU A LA COMUNITAT VALENCIANA, arregleu els vostres problemes, que no en son pocs, i deixeu tambe en pau a les Comunitats d'Arago i Balears que tambe estan patint la pressio i opressio catalana.


Renovacio Politica
 renovacio@renovaciopolitica.com




El jueves pasado día 3 de julio, nos "enteramos" de las continuas presiones que recibe nuestra ciudad, por parte de algunas alcaldías catalanas y catalanistas, y algunas otras posturas catalanistas varias, respecto al cierre de RTVV.

Desde Renovacio Politica queremos dejar las cosas muy claras, lo exponemos a continuación:

Primero.- Al Partido Popular de la Comunidad Valenciana (PPCV), decirlos que no se puede actuar de tan mala fe como lo están haciendo, ya que las cartas a las que hacemos mención, las están recibiendo desde el cierre de RTVV y no lo han comunicado, pero ahora como les interesa, seguramente para cuestiones electorales, los hacen públicas sacándolas a la luz, para que toda la opinión pública piense que defienden la identidad valenciana a capa y espada, aun que todos sabemos que NO es así, pues ahí está su trayectoria, siendo esta actitud como a mínimo, recriminatoria.

Segundo.- A las alcaldías catalanas y catalanistas, a los partidos catalanistas y pancatalanistas, y a todos los postulados afines, les queremos decir que; VALENCIA ES VALENCIA Y EN ELLA SE HABLA UNA LENGUA DULCE Y MILENARIA LLAMADA VALENCIANO... no es un dialecto del occitano como es el catalán y que como lengua tiene solo cuatro días y serían discutibles.

Queridos señores, que defendéis los postulados catalanistas y pancatalanistas, tenéis que tener muy claro que Cataluña NUNCA fue Reino, que la lengua de laboratorio que hablan NUNCA ha tenido un Siglo de Oro como si que lo tuvo la LENGUA VALENCIANA en el Siglo XV, y que la unidad territorial que disfrutan en estos momentos, históricamente es desde hace nada. Además, MAI habéis tenido una cultura propia, por eso tenéis que coger la Cultura, la Historia, las Raíces y todo lo bueno que tienen las Comunidades Autónomas del alrededor.

¿Qué sería de Cataluña si no le hubieran robado al Reino de Valencia toda su Cultura y Raíces?

Más les valdría intentar construirse un presente para dentro de unos años poder tener un pasado.


DEJADNOS EN PAZ A LA COMUNIDAD VALENCIANA, arreglar vuestros problemas, que no son pocos y dejad también en paz a las Comunidades de Aragón y Baleares que también están padeciendo la presión y opresión catalana.


Renovacio Politica

No hay comentarios:

Publicar un comentario